ELQ homepage
Er is geen correcte Flash plugin aanwezig waardoor niet het volledige menu getoond kan worden. Download de laatste Flash plugin.

Wanneer wordt het maandbedrag van mijn rekening afgeschreven?
Het verschuldigde bedrag wordt afgeschreven op de op één na laatste werkdag van de maand.

 

Wat is jullie rekeningnummer?
Ons IBAN nummer is NL63ABNA0463292766
Bank: ABN AMRO Bank
BIC: ABNANL2A
Tenaamstelling: Stichting ELQ Ontvangsten

Waarom is mijn maandtermijn hoger dan jullie per brief hebben aangekondigd?
Wij zijn bij het afsluiten van de hypotheek met u overeengekomen dat wij maandelijks op de één na laatste werkdag van de maand de hypotheektermijn automatisch van uw rekening incasseren. Indien deze incasso niet lukt en de hypotheektermijn is niet voor de 1e dag van de nieuwe maand door ons ontvangen dan brengen wij een boete in rekening van 1% van het openstaande bedrag met een minimum van 15 euro. Let op: wij brengen een maand later de boete voor het niet tijdig betalen in rekening.


Hoe kan ik mijn rekeningnummer t.b.v. de automatische incasso wijzigen?
Voor het doorgeven van een nieuw rekeningnummer kunt u het machtigingsformulier voor het nieuwe rekeningnummer (IBAN) voor de afschrijving van het maandbedrag aanvragen via het e-mailadres info@stater.nl. Vermeld hierbij uw hypotheeknummer, naam en adres.

Mijn hypotheektermijn wordt niet automatisch geïncasseerd. Wat moet ik doen?
Als uw maandtermijn niet automatisch geïncasseerd wordt op de één na laatste werkdag van de maand, dan heeft u daarover bericht ontvangen. U dient in dit geval zelf zorg te dragen voor tijdige betaling van uw maandtermijn. Om geen boete te krijgen dient u er voor te zorgen dat het bedrag uiterlijk de laatste werkdag van de maand op onze rekening is bijgeschreven. Mocht het voor u onduidelijk zijn waarom er niet wordt geïncasseerd dan kunt u natuurlijk te allen tijde telefonisch contact met ons opnemen.


Mijn partner en ik zijn uit elkaar / gaan scheiden. Welke gevolgen heeft dit voor mijn hypotheek?
Aangezien het beëindigen van een relatie een ingrijpende gebeurtenis is in uw leven kan dit consequenties hebben. In dit geval adviseren wij u telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij, indien nodig, samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken.


Ik heb financiële problemen of verwacht financiële problemen in de nabije toekomst. Wat moet ik doen?
Indien u financiële problemen heeft of deze verwacht, neemt u dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op. Wij kunnen dan samen met u de mogelijke oplossingen bespreken.


Ik heb een andere vraag. Met wie kan ik contact opnemen?
Telefoon : 088-2056420
Email : bijzonder.beheer@elqservicing.nl